Similar topics
    Latest topics
    » Engineering Lvling
    Mon Feb 20, 2012 6:02 am by CasuaL

    » 2vs2 Kombinacije
    Sat Feb 18, 2012 5:04 pm by bojanbre

    » Destro Warlock PvP
    Sat Feb 18, 2012 5:03 pm by bojanbre

    » Feral Druid PvE
    Sat Feb 18, 2012 4:46 pm by bojanbre

    » Enchanting lvling
    Sat Feb 04, 2012 4:26 am by CasuaL

    » Assassinination Rogue PvE
    Thu Feb 02, 2012 7:43 pm by crazysrb|pwner

    » Inscription lvling
    Thu Feb 02, 2012 6:58 pm by Ellenor

    » Resto Shaman PvE
    Tue Jan 31, 2012 4:01 pm by acika

    » Protection Paladin (Tank)
    Mon Jan 30, 2012 1:07 am by Xaero

    Who is online?
    In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

    None

    [ View the whole list ]


    Most users ever online was 9 on Tue Apr 03, 2012 11:54 pm

    Icecrown Citadel (Icc)

    Go down

    Icecrown Citadel (Icc)

    Post  Stratimo on Tue Dec 21, 2010 8:04 am

    Prvi boss je :

    1) Lord Marrowgar - kod njega nema nekih posebnih stvari sem sto ispusta spell "Coldflame" , koji se sa vremena na vrijeme pomjera...radi 6000-9000 dmg/sec, ako se stoji na vatri...zato sto prije bjezite iz tog... isto tako ima "Bone Spike Graveyard" , gdje boss posalje spike na random igraca , i skida mu 10% healtha svakih 5 sec...spike se treba sto brze skinuti sa igraca..."na nekih 50% boss koristi spell "Bone Storm", koji napada igrace koji su blizu njega...skida oko 8000 dmga u 3 sec...ostali spellovi su vezani samo za tenka...tenk treba da ga cuva na sredini, gdje se i nalazi, najvishe radi "Coldflame" spella, da ne bi zbunjivao druge igrace i tako nanosio veliku stetu raidu...igrati sa frost i shadow ressistance aurom...sto vishe to bolje



    2) Lady Deathwhisper - borba sa Lady Deathwisper se sastoji od dvije faze...faza dok joj skidamo Mana Barrier , tj. manu, i kada joj skidamo health...u obije faze , Lady Deathwisper ce bacati Death and Decay kojim ce udarati 4500 dmg/s , i zato cim vidite zeleni krug ispod sebe, bjezite iz njega...u prvoj fazi, na sta off tenk treba da se obazire su kripovi ili addovi koje ce lady deathwisper summonovati...na 10 man dolazi njih troje, dok na 25 man njih sest...off tank i jedan dobar dps bi trebao da se pobrine za njih , dok ostatak raida udara bossa i skida joj Mana Barrier...isto tako baca Shadowboltove, koji udaraju otprilike 9-11k dmga...u drugoj fazi borbe, kada joj se skine Mana Barrier, nece vishe stvarati mobove...ali zato dobija dva nova spella, Frostbolt i Frostbolt Valley...Frostbolt je prejak i trebao bi se interuptati koliko vishe je moguce...dere finih 37k dmga...a Frostbolt Valley udara sve igrace blizu nje, sa 11-13k dmga...tako da bi bilo dobro sto vishe frost i shadow ressistanca...uglavnom u cjeloj instanci koriste se vecinom samo te dvije vrste...
    avatar
    Stratimo
    Nolifers
    Nolifers

    Broj poruka : 6
    Datum upisa : 2010-12-21
    Godina : 27

    View user profile

    Back to top Go down

    Re: Icecrown Citadel (Icc)

    Post  Tundaga on Wed Jan 12, 2011 4:19 pm

    3) Boss u Icc-u je trenutno ubagovan, tako da ako proradi, napisat cu i za njega kako i sta Very Happy


    4) Deathbringer Saurfang - koristi spell koji se zove "Blood Power" koji je primarni kod njega...za svaki Blood Power koji dobije on se poveca i ojaca za 1%, (a dobijat ce se cesto, posto za svaki njegov drugi spell on ce dobijati Blood Power), zato je najbolje da se iskoristi sto jaci dps , kako bi ga ubili sto prije...takodjer ima spell takozvani Blood Nova , koji bude usmjeren prema jednom igracu , i kada explodira udari 10 hiljada i njemu i onima koji su oko njega...tako da treba da bude razmaka izmedju range dpsa...jedan od vaznijih problema kod njega, su kripovi koje on stvara ( na 10 man stvara 2 kripa, na 25 man 5 kripova...kripovi "Blood Beasts" , svakim svojim udarcem pune Saurfanga za jedan Blood Power, tako da ih se treba sto brze rijesiti...dobra stvar je tako sto nisu imuni na fearove , slow i takve stvari...najbolje bi dosao hunter i shaman za to...radi frost aoe trapa , i kod shamana totema...Blood Beasts se stvaraju svakih 40 sec.
    "Rune of Blood" je spell koji Saurfang baci na nekih svojih 30% na tenka...svakim svojim udarcem udari 5600 - 6900 dmga, i ishila njega za 10 puta vishe...to traje 20 sec i bilo bi pametno da se tenkovi tada promjene...
    Kada Saurfang dobije 100 Blood Powera, dobija spell "Mark of the Fallen Champion"...on mu vraca sve blood powere na nulu , i skida mu dmg buff...ali udara 5000-6000 dmga vishe , i ako ubije target...nahila ga za 5% healtha...to traje do kraja borbe...on takodjer opet moze poceti napucavati Power Blood buffove, tako ako ne pozurite, moze baciti josh jedan...

    [/youtube]
    avatar
    Tundaga
    Nolifers
    Nolifers

    Broj poruka : 15
    Datum upisa : 2011-01-12

    View user profile

    Back to top Go down

    Re: Icecrown Citadel (Icc)

    Post  Tundaga on Wed Feb 16, 2011 11:33 pm

    Ovde cemo objasniti taktiku za Rotface-a i Festerguta. Nece biti video klipova posto nisu tako skriptovani bossovi.

    Dakle za Festerguta pocinjemo combat tako sto postavljamo ranged dps u jednu tacku a melee dps kod bosa. Kada krene fight,pojavice se neka tecnost po podu koja daje dmg koji je izdrzljiv nije strasan,i moze se ishilati,ali je bitno da ranged dps bude blizu zbog aoe hilanja(chain heal,tranquility itd).Boss ce zatim bacati spore na 2 random igraca(10man,na 25 3 ali otom- potom). Spore ce eksplodirati nakon nekog vremena i naneti sitan dmg igracu na kome je. Bitno je da se tada svi igraci skupe kod bosa,jer kad spora eksplodira daje shadow ressistance svim igracima koji su u kontaktu s eksplozijom.Taj ress stackuje 3x,samim tim daje 75% shadow ressistanca i olaksava hilanje.

    Druga stvar na koju treba obratiti paznju jeste debuff koji boss stackuje na tanku.Taj debuff ce raditi dmg tenku,ali i povecati njegov dps za 10% po jednom stacku diseasea.
    Tank ne sme da dostigne 10 stackova inace ce eksplodirati i to je wipe raida. Na 9om stacku treba da se promene tankovi i prvobitni tenk mora da se prebaci i radi dps ali da smanji agro,jer je na ovom bossu berserk 5 minuta i mora odlican dps da se radi.

    Treca i poslednja stvar jeste da ce boss s vremena na vreme upiti tecnost sa poda i povecati se pojacati dmg i attack speed za 30%. To nije mng tesko udaranje ali ima drugi efekat koji je mng zajebaniji.Kada tri puta uzme tecnost(to je sva tecnost iz sobe) castaace spell koji se zove ne znam kako(ali je jedini spell koji on casta u celom combatu)
    i taj spell se MORA PREKINUTI! Moguce je prekinuti ga sa death gripom i mozda jos nekim spellovima,to cemo jos doraditi.Sve ostalo je udri i hilaj.

    Da bismo u skorijoj buducnosti oborili ovog bossa,radite na rotacijama za dps,pojacajte ga maksimalno. U nekim racunicama 4.5k dps po dpsu bi bilo dovoljno za ovog bosa.Ali pritom racunam 2 hilera i dva tenka koji uz ovaj debuff mogu po 3.5k tuci.To bi bilo to za Festerguta. By Acika
    avatar
    Tundaga
    Nolifers
    Nolifers

    Broj poruka : 15
    Datum upisa : 2011-01-12

    View user profile

    Back to top Go down

    Re: Icecrown Citadel (Icc)

    Post  Tundaga on Thu Feb 17, 2011 12:21 am

    ROTFACE...

    Po mom misljenju , Rotface nije nesto previshe zeznut boss...ali trebaju taktike i za njega...on ima tri Spella...Ooze Flood, Slime Spray i Mutated Infection...vremenom Proffesor Putridice ( boss posle Fester-a i Rotface-a) , ce vremenom sa strana izbacivati zeleni otrov, koji lupa po 5,5 k svaki sec, i usporava za 25%...ali to vam nece biti problem, jer se boss udara na sredini...taj spell Ooze Flood ce najvishe ometati off tenka , ciji cu posao objasniti kasnije...drugi spell je Slime Spray.Rotface ce izabrati random target, i poceti da sprica sluz Very Happy, tj otrov iz svojih odvaljenih usta narednih 5 sec...radi dmg od 5,5k po sec , svima koji su ispred njega....zato taktika kada pocne da baca Slime Spray je da se svi sklone njemu iza ledja...i treci spell je Mutated Infection...Rotface ce bacati isto nekom random targetu ili tenku, nisam siguran Mutated Infection...on radi 3,9 - 4,1 k dmga svaki sec i smanjuje heal za 50% narednih 12 sec...

    Litlle Ooze
    E ovo je posao za Off tanka...Little Ooze , ili kako ih mi u guildu zovemo sline Very Happy, se stvaraju odma nakon isteka spella Mutated Infection...njih bi tenk trebao da kajtuje i tenka u krug oko bossa...oni imaju dva spella...Sticky Ooze , koji je nesto kao Ooze Flood, ali puno manje kolicinski , i Weak Radiating Ooze , koji radi 2-3k svaka dva sec svim ljudima oko sebe...Weak Radiating Ooze mu isto dozvoljava da se spoji sa nekom drugom Litlle Ooze koja je negdje u blizini...i time stvaraju vecu Ooze

    Big Ooze
    Velika Ooze ima 4 spella...a to su...Sticky Ooze i Radiating Ooze(malo jaci spell nego kod manje), Unstable Ooze i Unstable Ooze Explosion....Sticky i Radiating Ooze znate sta radi...Unstable Ooze je spell kojeg baca Big Ooze na target koji je tenka, tj off tanka , svaki put kad se spoji sa manjom Ooze...time pojacava dmg done na targetu za 20% i moze da se stackuje cak i do 10 puta...i zadnji spell je Unstable Ooze Explosion...nakon sto pokupi petu Ooze u sebe, Big Ooze ce eksplodirati i uradit ce 10k dmga svima oko sebe...zbog ovoga off tank odvaja Ooze sto dalje od raida , da ne bi doslo do wipe...za oni koji ne znaju ovaj boss radi shadow i nature dmg tako da ako ima huntera i druida mogu da bace spellove za Nature ressistance...

    avatar
    Tundaga
    Nolifers
    Nolifers

    Broj poruka : 15
    Datum upisa : 2011-01-12

    View user profile

    Back to top Go down

    Re: Icecrown Citadel (Icc)

    Post  rastkinho on Tue Jan 24, 2012 4:11 am

    PROFESSOR PUTRIDICE
    Kod ovog bossa imaju 3 faze. Pre nego sto predjem na faze prvo cu reci da na stolu kod profesora postoji napitak koji ce neko iz raida(najbolje off tank) da pije. Kad ta osoba to popije pretvara se u ABOMINATION (neki ruzni dzin Very Happy ) i dobija 3 nova spella .Kad se igrac pretvori u Abominationa NIKAKO se ne sme dispelovati taj igrac. Glavni zadatak tog abominationa je da pije zelene barice koje ce profesor da baca u toku borbe i to ce raditi tako sto ce stati na baricu i pritisakti broj 1. Jako je vazno da se barice sto pre popiju jer ako se ne popiju sire se po prostoriji. E sad sto se faza kod profesora tice.

    I FAZA- U toj fazi on ce u odredjenim intervalima da stvara OZE koje ce se pojavljivati iza raida. Posto OZE ne rade kako trebaju dovoljno je da ih neko stun (najbolje pala ili warr). Kad se stunuju one se ubaguju i ostanu u mestu. Ostali igraci samo rade max dps na bossa. Profesor ce da baca SLIME PUDLE(barice) koje kao sto sam gore napomenuo Abomination mora da pije.

    II FAZA- U principu sve se isto desava(Oze,barice) plus sto Profesor u nekim trenucima baca neke bombe ispred sebe. E sad ni to ne radi na omegi tako da se moze setati kroz njih al da radi u principu bi tenk trebo samo da pomeri bossa od bombi i da mdps pazi da ne stane na njih. Ovde je jako vazno da pre ulaska u 3 fazu popiju sve barice jer kad pocne 3 faza nema vise abominationa.

    III FAZA- Nema vise abominationa. Moraju da budu 2 tenka u ovoj fazi. Boss se mora sto pre ubiti. Zato sto nema vise nikog da pije barice a one ce se stvarati. I najbolje je da sav dps i hileri budu sto blize bossu da se barice nebi bacale daleko i na vise strana i tako sirile. Ovde mora max dps i sve se pali. Profesor u ovoj fazi baca debuff na tenka koji se zove Mutated Plague i on sme da se nastaka max 3 puta. Kad dodje 3 stack off tenk preuzima dok ovom ne istekne.I tako 2 tenka tauntuju bossa da nebi neki imao preko 3 stacka.
    To je to.U principu ovaj boss ne predstavlja neki velik problem ako se sve ispostuje sta sam napisao Very Happy




    _________________
    avatar
    rastkinho
    Nolifers
    Nolifers

    Broj poruka : 15
    Datum upisa : 2010-12-21

    View user profile

    Back to top Go down

    Re: Icecrown Citadel (Icc)

    Post  rastkinho on Tue Jan 24, 2012 4:43 am

    BLOOD PRINCES COUNCIL

    Postoje 3 bossa ovde. Princ Keleseth, Princ Taldaram i Prince Valanar. Oni svi dele health. Znaci kako udarate jednog skidate health svima.
    Ovde su potrebna 2 tenka. Jedan tenk i jedan hiler idu levo na Prince Kelesetha. A drugi tenk ide i hvata preostalu dvojicu. Najbolje je da bolje gearovani tenk uzme Kelesetha.
    Prvo se povlace Valanar i Taldaram da bi lakse bilo kasnije drugom tenku da privuce Kelesetha. Taldaram i Valanar se odvlace skroz desno do vrata a Keleseth skroz levo.
    Uvek jedan boss ima hp i taj se uvek udara. Prvi hp uvek pada na Valanara ili taldarama. Radi se max dps na onog koji ima hp. Svaki boss ima svoj poseban spell koji ne udara jako ako nije hp na njima al ako jeste bolje se pomeriti od njih.

    Prince Valanar: Empowered Shock Vortex ( spell koji udari sve oko sebi i razbaca po instanci. Pozeljno je posebno ako ste slabije gearovani da se pomerite od njega kad krene da kasta)
    Prince Taldaram: Empowered Conjured Flame (spell koji radi dmg na sve koji su oko bossa,izbacuje vatru neku iz sebe,takodje pozeljno je pomeriti se)
    Prince Keleseth: Empowered shadow lance ( o njemu cemo posebno)

    Zatim postoje jos neki spellovi koji ce se bacat po raidu.
    Shock Vortex- kad Valanar baci empowered shock vortex, ovaj spell ce biti bacen na random targeta. I sve ce razbacati po instanci koji su blizu tog targeta. Ovaj spell ne pravi neki velik dmg al ostavlja neki vrtlog na zemlji koji ako mu neko pridje baca po instanci. I treba izbegavati kretanje u pravcu tog vrtloga.
    Kinetic Bomb- to je bomba koja pada(trenutno ubagovana i ne moze se unistiti) i kad udari u zemlju isto kao Shock Vortex razbaca ljude na sve strane i pravi neki AOE dmg.

    E sad prince Keleseth. Po instanci ce se pojavljivati neke kugle(sfere) koje tank koji tanka Kelesetha mora da tauntuje i drzi oko sebe. Te sfere NE SMEJU da se udaraju. Kad predje hp na kelesetha on ce raditi bolestan dmg. Zato je dobro da sto vise sfera bude oko njega(jer one smanjuju njegov dmg). Preporucuje se da kad je hp na Kelesethu on se ne napada.(da ga slucajno neko nebi tauntovo ili sa AOE dmg unistio sferu). Znaci kad je hp na njemu max heal na tenk i ceka se SWITCH(promena hp na bossevima koja se desava svake minute ili minute ipo.nisam siguran)
    Znaci da sve sad sumiram.
    Radi se max dps na Valanaru i Taldaramu dok ne dodje switch na kelesetha.Zatim max heal na tanka koji ga tankuje. Kad se vrati hp na Valanara ili Taldarama sve se pali(heroism, trinketi) i bossevi bi trebali tad da padnu. I najvaznije je obratiti paznju na njihove spellove i izbeci wipe Very Happy.



    Last edited by rastkinho on Tue Jan 24, 2012 6:22 am; edited 1 time in total

    _________________
    avatar
    rastkinho
    Nolifers
    Nolifers

    Broj poruka : 15
    Datum upisa : 2010-12-21

    View user profile

    Back to top Go down

    Re: Icecrown Citadel (Icc)

    Post  rastkinho on Tue Jan 24, 2012 5:15 am

    BLOOD QUEEN LANA'THEL

    Ovo je boss gde jedna greska kosta raida wipe i potreban je jak dps i jak heal.

    Ovaj boss ima 2 faze: GROUND PHASE i AIR PHASE.

    GROUND PHASE: Uvek 2 tanka tankuju bossa. I oni okrecu bossa od raida ka zidu. Zato sto boss baca spell Blood Mirror i onda tenk prima prejak dmg a kad su dva tenka oni dele taj dmg koji primaju. Ostali svi krecu da rade max dps. Onaj dps koji bude napravio najveci agro dobice Essence of Blood Queen(povecace mu se dmg za 100%). Essence of Blood Queen traje 75 sec. Kad to vreme istekne ta osoba ce imati 10 sec da ujede drugog dpsa i da mu prenese taj Essence jer u suprotnom ako ne prenese dobice Uncontrollable Frenzy (dobice Mind controle i do kraja borbe ce udarati igrace u raidu). Zato je najbolje da se pre pocetka borbe igraci dogovore za redosled ujeda. Najbolje je da to budu najjaci dps. Isti igrac se NE SME 2 puta ujesti jer ce onda opet dobiti mind control. Igrac koji mora da prenese ujed ce dobiti samo jedan spell koji je na broju 1 i kad pridje igracu pritisne ga i prenese. Drugi spell koji se pojavljuje je Pact of the Darkfallen. On ce se pojaviti random na 2 targeta koja ce biti povezana nekom crvenom linijom. Ta 2 igraca MORAJU da se spoje jer ako se ne spoje umrece. To nije nista tesko samo pridju jedan drugom. Treci spell koji se pojavljuje je Swarming Shadows koji se baca na random targeta i oko njega ce da se stvori kao neka ljubicasta vatra. Taj na kojem je vatra mora da bezi od raida(najbolje je do zidova i da trci u krug). Ne sme da stane,mora da trci dok buff ne istekne jer ce u suprtnom umreti. Ta vatra mnogo skida healtha i mora se skloniti od raida.
    Blood queen ce u jednom trenutku da otrcina sredinu i da baci svima FEAR i poleti gore. Ako puno vatre ima po ivicama najbolje je da humani iskoriste Every Man For Himself.

    AIR PHASE: u ovoj fazi ona je gore i samo range dps moze da je udara. U ovoj fazi max heal i svi koji mogu da popale neke odbrambene spellove jer ovde radi prejak AOE dmg.
    Izdrzati napade dok ne sidje i onda se ona vraca na mesto i opet ide GROUND PHASE.
    Kad dodje drugi put GROUND PHASE pozeljno je da se tad sve popali i da se max izudara i probati da se ubije.
    JAKO JE VAZNO OBRATITI PAZNJU NA OVE SPELLOVE KOJE SAM NAPISAO. KAO STO REKOH JEDNA GRESKA I WIPE.


    _________________
    avatar
    rastkinho
    Nolifers
    Nolifers

    Broj poruka : 15
    Datum upisa : 2010-12-21

    View user profile

    Back to top Go down

    Re: Icecrown Citadel (Icc)

    Post  rastkinho on Tue Jan 24, 2012 5:28 am

    VALITHRIA DREAMWALKER

    Ovaj boss u principu nije tezak. Ovde treba svako da hila zmaja ko moze pored hilera. On treba sa 12 000 000 da se nahila na 36 000 000. Svi hileri stalno spamaju heal na bossa i hilaju raid.Iz kapija sa strane ce da se pojavljuju razni mobovi. Ovde u principu nisu ni potrebni tankovi. Svako udara koga stigne samo treba da se pazi jer mobovi nabacaju neke debuff koji skida periodic dmg. Na svakih 30 sec ce da se pojavljuju neki zeleni krugovi koji se zovu portali. Jedan hiler(pogotovo ona koji ima malo mane) treba da klikne i udje na taj portal. Tad se pojavljuje u prostoriji koja je ista al tu samo stoji dreamwalkeri(nema mobova ni raida). Hiler koji je usao ce da leti kroz prostoriju po kojoj ce biti dosta zelenih orbova i mora da prolazi kroz njih pri cemu oni eksplodiraju i stackaju buff Emerald Vigor koji povecava healing. Takodje ti orbovi vracaju manu. U principu cela borba se svodi na hilanje bossa i udaranje mobova.


    _________________
    avatar
    rastkinho
    Nolifers
    Nolifers

    Broj poruka : 15
    Datum upisa : 2010-12-21

    View user profile

    Back to top Go down

    Re: Icecrown Citadel (Icc)

    Post  rastkinho on Tue Jan 24, 2012 6:20 am

    SINDRAGOSA

    Isto kao kod Blood Queen kod ovog bossa je jako vazna koncetracija,jer jedna greska znaci wipe.
    Pre nego sto se Sindragosa pojavi morate da ubijete 2 grupe mobova i 2 zmaja. Mobovi nisu teski. A zmajevi su kao priprema za Sindragosu mada ni oni nisu teski. Kad se svi ubiju doletece Sindragosa.

    Ona ima 2 faze od kojih se prva faza sastoji takodje iz 2 faze.

    I FAZA:

    -GROUND PHASE: tenk hvata bossa i okrece ga od raida. Al ne skroz nego tako da raid moze sa strane da napadne. Niko iz raida NE SME da stane ispred Sindragose ili kod njenog repa. Kod prvog moze biti instant kill a kod repa moze bit udaren i odletece daleko od mesta gde treba da stoji. U ovoj fazi ce se i kod melle dpsa i kod range dps pojavljivati debuff. Postoji 20% sanse da se prilikom svakog udarca ili kastanja spella pojavi taj debuff. Kod Mdps se zove Permeating Chill a kod Rdps i hilera Unchained Magic. Ovi buffovi traju po 8 sec al svaki udarac ili spell moze da doda jos jedan stack i refresuje debuff. Srecom ovaj debuff ne pravi neki strasan dmg i moze se ici do 8 stackova. Tada svako ko ima 8 stackova mora da prestane da udara ili casta i saceka da prodje tih 8 sec i da nestane. Mdps ce to uraditi tako sto ce se okrenuti od bossa jer i auto attack ima sansu da doda jos koji stack. Kad nestane debuff opet sledeci udarac ce krenuti novo stackanje. Drugi spell koji se zove je Icy Grip. To je kad Sindragosa u nekom trenutku privuce sve iz raida ispod sebe. Tad svi imaju 5 sec da pobegnu od nje ka stepenicama jer ce uraditi AOE dmg koji se zove Blistering Cold. Taj spell nece napraviti mnogo jak dmg al ce onom kojeg zahvati dati debuff cime smanjuje kod mdpsa attack speed.(ne znam sta smanjuje kod castera al nije dobro sigurno Very Happy) Kad prodje Blistering Cold svi se vracaju i nastavljaju sa dps.

    -AIR PHASE: prva leteca faza se pojavljuje na 85% hp Sindragose i onda svaka sledeca na svakih 1:50 minuta. U toj fazi ona poleti u vazduh i svi trebaju da pobegnu na stepenice. Ako je tenk usporen baciti mu hand of freedom. Kad su svi na stepenicama 2 osobe ce dobiti strelice na sebi (Frost Beacon). SAMO te 2 osobe imaju 5 sec da sidju na pocetak stepenica i stanu jedan pored drugog gde ce biti zaledjene. NE SME NIKO KO NEMA STRELICU DA IM PRILAZI JER CE I ON BITI ZALEDJEN. SAMO KO IMA STRELICU IDE DOLE. Kad se igraci zalede svi onda idu do tombova(zaledjenih igraca). Sindragosa ce da baca neke bombe. Moze se polako al POLAKO krenuti sa dps tombova.Ne smete ih odmah unistiti jer necete imati zastitu od bombi. Pre nego sto bomba padne negde na podu ce da se pojavi plavi krug(znak mesta gde ce bomba pasti).Svi tad trebaju da iskoriste Tombove i da stanu sa suprotne strane od mesta gde ce pasti. Pasce 4 bombe. Posle 3 bombe tank mora da ode prema Sindri i da je ceka da je tauntuje pre nego sto sidje(omegawow bug,ako ne uradi taunt na vreme njen hp se resetuje). Takodje posle 3 bombe mogu polako da se udaraju Tumbovi.Kad padne poslednja bomba,Sindragosa silazi i nastavlja se ground phase a tombovi svi moraju biti unisteni. U ovoj fazi mora max heal.

    Ove 2 faze ce se ponavljati dok Sindragosa ne dodje na 35% hp.Tad krece druga i poslednja faza.

    II FAZA : Ovo je jako teska faza jer pored postojecih debuffa iz prve faze, pojavljuje se novi debuff Mystic Buffet i healeri moraju mnogo da hilaju. Svaki stack skida po 10% hp plus drugi debuff,to skida mnogo hp. E u ovoj fazi Sindragosa baca frost beacon(strelicu) samo na jednog igraca. Taj igrac mora da pobegne od raida da svi ne bi bili zaledjeni. Taj frost beacon se baca na svakih 20 sec. Svi koji imaju Mystic Buffet mogu da odu iza tomba i da budu LOS(line of sight) i da sacekaju da im mystic buffet nestane. Jer taj buff se stacka radili vi dmg ili ne,odnosno sindra ga baca svima koji su oko nje. Ako se ne skine taj debuff cak ni najjaci healeri ne mogu da ishilaju igraca.
    Kad nestane Mystic Buffet tomb se razbija i nastavlja dps. Sve to mora brzo i pametno da se radi jer imate 20 sec do novog frost beacon. IGRACI SA STRELICOM UVEK TREBA DA ODU DALJE OD RAIDA AL NE PREDALEKO. Takodje i tank dobija taj debuff zato su u ovoj fazi potrebna 2 tanka. Da uvek jedan moze otici iza tumba da mu nestane debuff.U ovoj fazi nije bitan dps, vec mozak i kretanje igraca. Bice wipe sigurno par puta dok se ne skonta kako i sta. Srecno Very Happy





    _________________
    avatar
    rastkinho
    Nolifers
    Nolifers

    Broj poruka : 15
    Datum upisa : 2010-12-21

    View user profile

    Back to top Go down

    Re: Icecrown Citadel (Icc)

    Post  rastkinho on Tue Jan 24, 2012 7:35 am

    LICH KING

    Posto je ovo glavni boss u WOTLK naravno da je i najtezi. Ustavari nekima ce biti najtezi. Takodje potrebna jaka koncetracija.
    Cela borba se sastoji iz 3 faze i 2 tranzicije.

    I FAZA- postavku mozete videti na klipu al vazno je da budete blize ivici platforme i da main i off tenk budu relatinvo blizu al opet ne preblizu. Kad Lk dodje do tanka krece odmah dps na njega. On ce raditi spell Infest koji radi neki aoe dmg al nije straasn a i moze se ishilati lako.On ce svakih 15 sec da baca debuff na random target koji se zove Necrotic Plague. Ovo je vazan debuff.On traje 5 sec na targetu i ako se ne dispela i ne predje na moba dolazi do instant killa. Taj necrotic plague moze kad se dispell da predje na nekog drugog iz raida pa mora opet da se dispell dok god ne predje na moba. Samo se mora pazati sto vise se dispela LK dobija na jacini udaraca tako da mora da bude sto manje prelaza na igrace. LK ce na svakih 15 sec da summ Drudge Ghoul a na svakih 30 sec Stambling Horror. Dobro bi bilo da se baci tot ili missdirection na OT. Da bi on privukao sve addove. Ghoulove nisu problem, ne nanose neki dmg,a aoe ih u principu ubije. Kad se pojavi Horror OT mora odmah da ga taunt i okrene od raida jer OT moze da izdrzi njegove udarce. U nekom trenutku Horror ce da uradi Enrage koji moraju da skinu hunter ili rouge al ako je jak tenk ni ne mora da se skida. Dakle kad se Horror pojavi svi prelaze dps na njega. Takodje ce hileri lakse dispelati necrotic i on ce prelaziti na horrora i praviti ogroman dmg. Horror mora brzo da se ubije i tek kad se ubije vraca se na LK dok ne dodje novi. Sa jakim dps trebalo bi da 2 horrora budu dovoljna u fazi 1. Kad je LK na 70% krece tranzicija.

    I TRANZICIJA- LK ce da ode na sredinu i i tad svi moraju da pobegnu na ivicu platforme. Zato sto ako ostanete unutra mozete umreti. Pre ulaska u traniziciju svi horori se moraju ubiti. Gholovi nisu problem ako ostanu. Dok traje tranzicija i vi ste na ivici na svakih 20 sec ce se pojavljivati mobovi Raging Spirit. U toku tranzcicije ce se pojaviti 3 Raging spirita. Jako je bitno da kad se Raging spirit pojavi da ga tenk odmah tauntuje i okrene od raida jer rade silence. Oni napadnu random target i ako ih ne tauntuje tenk na vreme moze biti instant kill. U toku tranzicije ce od LK da ide neka kugla koju uvek neki RDPS mora da unisti jer ako dodje do raida bacice ih sa platforme. Kugla se ubija iz 2 udarca. Kad se zavrsi tranzicija svi moraju da pobegnu sa ivice platforme ka LK jer ce ta ivica otpasti i ako ostane propasce te sa njom. BIlo bi pozeljno da se spiriti ubiju pre kraja tranzicije.

    II FAZA- Nema vise ghoulova i horrora. Al zato je tu Defile i Valkire.LK se tanka na sredini. Prvo dolaze Valkire(trenutno ubagovane na Omegawow) i one kupe random targeta.
    Treba ubiti valkiru pre nego sto odleti sa raid memberom do ivice i ispusti ga. Samo treba paziti posto ubrzo dolazi deifle. To je spell koji se pojavi ispod isto random targeta i ako neko stoji u njemu on se siri. Pre nego sto krene Defile svi moraju da se rasire po platformi i naprave range jedan od drugog. Defile izgleda ko neki crn oblak. Cim se pojavi ispod nekog targeta taj mora da se pomera i skloni od njega. AKO NEKO STANE U NJEGA KRENUCE NENORMALNO BRZO DA SE SIRI. Znaci ovde oko 2 stvari treba obratiti paznju.Da se valkire ubiju pre nego sto bace nekog sa platforme i da se rasiri pre Defile. Kad god nesto od ta 2 prodje nastavlja se dps na LK. Takodje u ovoj fazi LK na svakih 30 sec baca debuff na tanka koji se zove Soul Reaper. I tad bi trebalo da off tank preuzme LK jer u suprotnom moze da instant kill MT. I stalno da menjaju. Negde na 45% dovesti LK blizu ivice jer na 40% krece opet tranzicija.

    II TRANZICIJA-deo platforme koji je otpao se vraca i opet se sve isto radi kao i u prvoj tranziciji. Raging spiriti se ubijaju i kugle se unistavaju.

    III FAZA- Ova faza nije mnogo teska.Nema valkira. I dalje je tu Defile i Soul reaper. Ovde se pojavljuju novi mobovi koji se zovu Vile Spirit. Oni se nalaze u vazduhu,ima ih oko 10 i moraju se brzo ubiti jer oni ce u nekom trenutku da sidju do raida i da eksplodiraju i urade jak AOE. Imaju 60k hp tako da ne bi trebali da budu problem za Rdps. Najbolje je raditi AOE po njima . Opet je tu Defile i treba se rasiriti pre nego sto se pojavi. Znaci max dps na LK, rdps da ubija Vile Spirit i da se pazi na Defile i tenkovi da paze na soul repaer. U ovoj fazi LK ce da na svakih 70 sec casta na random target Harvest of Souls koji radi 45k dmg na 6sec. Ako taj target prezivi Harvest of Souls on ce uci u Frostmourne. Onaj koji udje u Frostmourne naci ce u nekoj prostoriji gde se nalazi King Terenas(otac od Arthasa) i on ce da se bori sa nekim mobom. Ako dps udje u frostmourne treba da zajedno sa King Terenas udara moba i da ga ubije.Ako healer udje treba da hila King Terenas dok ovaj ne ubije moba. Kad se mob ubije izlazi se iz Frostmourna. Na 10% hp LK ce da uradi death touch i sve ubije. NIKO NE SME DA IDE RELEASE SPIRIT(nece dobiti achivement). Tu ce da krene neki govor LK. U jednom trenutnku Lord Tirion ce da se oslobodi iz leda u kojem je bio zarobljen i podignuce LK malo iznad zemlje. LK nece moci da se pomeri. Onda ce on da ozivi sve iz raida.I tih poslednjih 10% ide suv dps na LK koji je paralizovan u vazduhu i kad ga ubijete krece cinematic i to je to Very Happy

    Srecno!!





    _________________
    avatar
    rastkinho
    Nolifers
    Nolifers

    Broj poruka : 15
    Datum upisa : 2010-12-21

    View user profile

    Back to top Go down

    Re: Icecrown Citadel (Icc)

    Post  Sponsored content


    Sponsored content


    Back to top Go down

    Back to top

    - Similar topics

     
    Permissions in this forum:
    You cannot reply to topics in this forum